Nie rób tego w sieci, jeśli nie robisz w realu
Pojawiła się ostatnimi czasy ciekawa kampania, edukacyjna mBanku uświadamiająca użytkowników bankowości elektronicznej na temat zagrożeń płynących z nieodpowiedzialnego udostępniania swoich danych. Korzysta z różnych mediów, (tv, online, prasa). Chciałem się z wami podzielić newsletterem, który dostałem od mBanku – zdjęcie poniżej, po kliknięciu zostaniecie odesłani do strony mBanku, która jest powiązana z kampanią.
Warto zwrócić uwagę na walor edukacyjny kampanii, ale zaraz pod spodem widzimy szereg platform, na których zadziała aplikacja mobilna mBanku jest zatem również walor informacyjny o usłudze banku.
Jeśli zaczynacie swoją przygodę z newsletterami najważniejsze uregulowane prawnie aspekty:
- musimy udostępnić możliwość zrezygnowania z subskrypcji newslettera
- powinniśmy umożliwić otwarcie go w przeglądarce (na wypadek nie pobierania obrazów zawartych w kodzie html)
- wypada również napisać dlaczego dostałeś ten newsletter – bo zapisałeś się tu i tu