Give value first na przykładzie Nike
Nike – wartość dodana, dajemy coś od siebie, żeby przyciągnąć klientów
Akurat tak się stało, że obserwuję profil firmy Nike na Facebooku i dziś trafiłem na wpis, który mnie zainteresował. Nike od zawsze pozycjonuje się jako Twój partner w treningach promując typ osobowości herosa, firma stawia na kult jednostki. Twoje życie zależy od Ciebie, tylko dzięki Twoim wysiłkom osiągniesz to co sobie zaplanujesz. Tym razem chodzi o treningi biegowe, nie da się ukryć jest to sport indywidualny. Istnieje społeczność biegaczy pod patronatem firmy Nike, która regularnie spotyka się w różnych miejscach Warszawy i oferuje darmowe zróżnicowane treningi pod okiem profesjonalnego trenera Nike. Zasada jest dosyć prosta, daj coś od siebie, dodaj wartości dla Twoich klientów. Przykładem może być ten blog, oprócz mojej chęci pozyskania Ciebie jako klienta daję Ci za darmo przykłady i gotowe scenariusze działania. Oczywiście możesz z nich korzystać samodzielnie prowadząc swoje działania marketingowe online lub dzięki temu docenisz mój wkład i wiedzę, zdecydujesz się skorzystać z moich usług.
Nike oferuje dziś na Facebooku darmowy poradnik dla początkujących biegaczy, nie musisz nic robić, rejestrować się, zapisywać, wystarczy kliknąć i pobrać nic prostszego. Dostajemy gotowy ładnie zapakowany w graficzny motyw prezent. Nic tylko biegać Panowie i Panie! Do tego też was zachęcam prowadząc swoje firmy, dajcie od siebie dodatkową wartość dla swoich klientów, darmowe porady, techniki, trochę waszego know how, a gwarantuję zbudujecie wierną i aktywną społeczność.
Klikając na obrazek przejdziecie do opisywanego poradnika.