W: bez kategorii
Ten pierwszy mail po zapisaniu się Twojego przyszłego klienta do newslettera ma duże znaczenie, to Twój pierwszy personalny kontakt z klientem. Czas na pewne ważne decyzje: co chcesz mu powiedzieć? Jak chcesz się zaprezentować? Zamiast od razu przechodzić do sprzedaży, spraw, żeby poczuli się wyjątkowi przez powitanie ich personalizowaną wiadomością. Nie zapomnij wspomnieć o całej masie korzyści jakie otrzymują zapisując się akurat u Ciebie, liczy się wszystko, zniżki, promocje, wyjątkowe oferty tylko dla zapisanych. Nie zapomnij zalinkować również do aktualnej oferty, jako, że ten rodzaj maila jest jednym z najbardziej efektywnych spośród wszystkich! Maile powitalne to również doskonały sposób na pozyskanie dodatkowych danych od Twoich klientów, nie zapomnij tylko podać powodu, dla którego je zbierasz!
Powyżej możecie zapoznać się z kiepskim mailem powitalnym po rejestracji w sklepie empik.com
Za to poniżej coś na czym warto się wzorować:

Bakerista – mail powitalny, który chce się oglądać

Recommended Posts

Jakie jest Twoje zdanie? Zostaw komentarz: