Certyfikaty, kursy i szkolenia
SEMrush SEO Fundamentals
Obszerny materiał dotyczący SEO, pozycjonowanie stron internetowych w wielu wymiarach, mobile, lokalnym i międzynarodowym. Działania jakie trzeba podejmować onsite jak i offsite – link building.
SEMrush SEO Toolkit
SEMrush to jedno z najpopularniejszych narzędzi do SEO – pozycjonowania stron internetowych. Ogrom funkcji jakie posiada narzędzie może przyprawić o zawrót głowy. Szkoda też mając do niego dostęp nie korzystać z możliwości jakie oferuje. Dzięki SEMrush zweryfikujecie swoją stronę www pod kątem poprawności, pomoże wam mierzyć efekty działań linki buildingowych czy podpowie jak je zacząć. Nie wspominając o mierzeniu swojej obecności w sieci czy monitorowaniu działań konkurencji.
Google Analitycs
Co to takiego? Podstawowe narzędzie do mierzenia tego co dzieje się na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej. Pomożemy zainstalować odpowiedni kod, śledzić ważne statystyki, czy określić grupy docelowe dla remarketingu.
Structured Data
Co to takiego? Znaczniki strukturalne – rozszerzony opis tego co znajduje się na stronie, wykorzystywany przez wyszukiwarki. Stosując znaczniki strukturalne Twoja strona może wyświetlać się w Google lepiej, przekazując więcej informacji – opinie, gwiazdki recenzji, ilustracje, daty wydarzeń i wiele innych…
AdWords Fundamentals
Jak co roku certyfikat od wujka Googla trzeba odświeżyć. Podstawy AdWords mamy w mały palcu. Wiem jak wypromować Twój biznes online.
Social Media Manager
- Planowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych krok po kroku.
- Jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku?
- W jaki sposób maksymalizować skuteczność reklamy na Facebooku?
- Nowe możliwości promocji produktów i usług na Facebooku.
- Samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii na Instagramie.
- Czy wideo potrafi sprzedawać? Kampania wideo w social mediach krok po kroku.
Content Marketing Manager
Konferencja warsztatowa, nie było ślizgania się po tematach ale dogłębne zanurzenie się w 4 elementach bez których w online marketingu ani rusz.
Tematyka warsztatów:
- Planowanie kampanii content marketingowych krok po kroku – od pomysłu do realizacji;
- Skuteczny content marketing w e-mailingach oraz newsletterach;
- Copywriting w content marketingu – jak tworzyć dobry content na www?;
- Content marketing w social mediach – jak pisać do użytkowników i jakie treści im udostępniać?;
20 października 2017 r. www.kongres-content.pl
Internetowe Rewolucje
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu marketingu internetowego w ramach programu Internetowe Rewolucje.
Internetowe Rewolucje to kurs online złożony z 23 tematów z zakresu marketingu internetowego. Kurs dostarcza wiedzę na tematy takie jak reklama SEM, e-mail marketing, media społecznościowe, kampanie display, reklama wideo, geotargetowanie, e-commerce oraz podstawy analityki.
20 sierpnia 2017 r. Internetowe Rewolucje
Najlepsza strona internetowa na świecie
czyli profesjonalna budowa i optymalizacja stron www
Szkolenie obejmuje praktyczną wiedzę z zakresu budowania oraz pozycjonowania responsywnych stron internetowych, przygotowania oraz realizacji planu pomiarów z uwzględnieniem celów firmy wraz z możliwościami jakie daje marketing automation.
Korzyści:
- zbudowanie zauważalnej i wyróżniającej się na tle konkurencji strony WWW;
- zoptymalizowanie strony WWW na potrzeby SEO;
- przygotowanie nowoczesnej, responsywnej strony WWW;
- dostrzeżenie i eliminację istniejących błędów;
- budowa responsywnych stron internetowych;
- audyt oraz optymalizacja stron internetowych – SEO;
- dobór narzędzi pomocnych w działaniach w obszarze digital.
16 listopada 2016 r. one-house.pl
Maksymalizuj skuteczność kampanii online
czyli bądź dziesięć kroków przed konkurencją
Szkolenie obejmuje praktyczną wiedzę z zakresu: efektywnego wykorzystania narzędzi reklamy online w praktyce, możliwości i potencjały systemu Google AdWords, planowania mediów online w kampanii oraz umiejętnej analizy wyników przeprowadzonych działań.
Korzyści:
-
- Niezbędna wiedza odnośnie narzędzi oraz ich efektywnego wykorzystywania w praktyce;
- Wyróżnienie się wśród konkurencji;
- Optymalizacja narzędzi oraz ich kosztów w trakcie kampanii;
- Umiejętność analizy wyników z przeprowadzonych działań;
- Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową?
- Jak analizować ruch w witrynie podczas prowadzenia działań reklamowych?
- W jaki sposób działa wyszukiwarka Google i jak zastosować ją w swoich działaniach?
- Jak efektywnie rozliczać kampanię reklamową?
09 listopada 2016 r. one-house.pl
Szkolenie dla ABI i ADO
Możecie mieć pewność, że dzięki współpracy z nami dane marketingowe, które nam przekażecie (mailingi, remarketing, Facebooki) będą przetwarzane zgodnie z prawem!
Korzyści:
- jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z prawem,
- jak stworzyć i wdrożyć system ochrony danych osobowych,
- jak należy zabezpieczać dane osobowe zgodnie z wytycznymi GIODO,
- jak i z kim zawrzeć umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- jak przygotować klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- jakie są planowane zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
11 sierpnia 2016 r. ODO 24