Certyfikaty, kursy i szkolenia
SEMrush SEO Fundamentals
Obszerny materiał dotyczący SEO, pozycjonowanie stron internetowych w wielu wymiarach, mobile, lokalnym i międzynarodowym. Działania jakie trzeba podejmować onsite jak i offsite – link building.

SEMrush SEO Toolkit
SEMrush to jedno z najpopularniejszych narzędzi do SEO – pozycjonowania stron internetowych. Ogrom funkcji jakie posiada narzędzie może przyprawić o zawrót głowy. Szkoda też mając do niego dostęp nie korzystać z możliwości jakie oferuje. Dzięki SEMrush zweryfikujecie swoją stronę www pod kątem poprawności, pomoże wam mierzyć efekty działań linki buildingowych czy podpowie jak je zacząć. Nie wspominając o mierzeniu swojej obecności w sieci czy monitorowaniu działań konkurencji.

Structured Data
Co to takiego? Znaczniki strukturalne – rozszerzony opis tego co znajduje się na stronie, wykorzystywany przez wyszukiwarki. Stosując znaczniki strukturalne Twoja strona może wyświetlać się w Google lepiej, przekazując więcej informacji – opinie, gwiazdki recenzji, ilustracje, daty wydarzeń i wiele innych…

AdWords Fundamentals
Jak co roku certyfikat od wujka Googla trzeba odświeżyć. Podstawy AdWords mamy w mały palcu. Wiem jak wypromować Twój biznes online.

Social Media Manager
- Planowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych krok po kroku.
- Jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku?
- W jaki sposób maksymalizować skuteczność reklamy na Facebooku?
- Nowe możliwości promocji produktów i usług na Facebooku.
- Samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii na Instagramie.
- Czy wideo potrafi sprzedawać? Kampania wideo w social mediach krok po kroku.



Content Marketing Manager
Konferencja warsztatowa, nie było ślizgania się po tematach ale dogłębne zanurzenie się w 4 elementach bez których w online marketingu ani rusz.
Tematyka warsztatów:
- Planowanie kampanii content marketingowych krok po kroku – od pomysłu do realizacji;
- Skuteczny content marketing w e-mailingach oraz newsletterach;
- Copywriting w content marketingu – jak tworzyć dobry content na www?;
- Content marketing w social mediach – jak pisać do użytkowników i jakie treści im udostępniać?;
20 października 2017 r. www.kongres-content.pl

Internetowe Rewolucje
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu marketingu internetowego w ramach programu Internetowe Rewolucje.
Internetowe Rewolucje to kurs online złożony z 23 tematów z zakresu marketingu internetowego. Kurs dostarcza wiedzę na tematy takie jak reklama SEM, e-mail marketing, media społecznościowe, kampanie display, reklama wideo, geotargetowanie, e-commerce oraz podstawy analityki.
20 sierpnia 2017 r. Internetowe Rewolucje


Najlepsza strona internetowa na świecie
czyli profesjonalna budowa i optymalizacja stron www
Szkolenie obejmuje praktyczną wiedzę z zakresu budowania oraz pozycjonowania responsywnych stron internetowych, przygotowania oraz realizacji planu pomiarów z uwzględnieniem celów firmy wraz z możliwościami jakie daje marketing automation.
Korzyści:
- zbudowanie zauważalnej i wyróżniającej się na tle konkurencji strony WWW;
- zoptymalizowanie strony WWW na potrzeby SEO;
- przygotowanie nowoczesnej, responsywnej strony WWW;
- dostrzeżenie i eliminację istniejących błędów;
- budowa responsywnych stron internetowych;
- audyt oraz optymalizacja stron internetowych – SEO;
- dobór narzędzi pomocnych w działaniach w obszarze digital.
16 listopada 2016 r. one-house.pl


Maksymalizuj skuteczność kampanii online
czyli bądź dziesięć kroków przed konkurencją
Szkolenie obejmuje praktyczną wiedzę z zakresu: efektywnego wykorzystania narzędzi reklamy online w praktyce, możliwości i potencjały systemu Google AdWords, planowania mediów online w kampanii oraz umiejętnej analizy wyników przeprowadzonych działań.
Korzyści:
-
- Niezbędna wiedza odnośnie narzędzi oraz ich efektywnego wykorzystywania w praktyce;
- Wyróżnienie się wśród konkurencji;
- Optymalizacja narzędzi oraz ich kosztów w trakcie kampanii;
- Umiejętność analizy wyników z przeprowadzonych działań;
- Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową?
- Jak analizować ruch w witrynie podczas prowadzenia działań reklamowych?
- W jaki sposób działa wyszukiwarka Google i jak zastosować ją w swoich działaniach?
- Jak efektywnie rozliczać kampanię reklamową?
09 listopada 2016 r. one-house.pl
Szkolenie dla ABI i ADO

Możecie mieć pewność, że dzięki współpracy z nami dane marketingowe, które nam przekażecie (mailingi, remarketing, Facebooki) będą przetwarzane zgodnie z prawem!
Korzyści:
- jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z prawem,
- jak stworzyć i wdrożyć system ochrony danych osobowych,
- jak należy zabezpieczać dane osobowe zgodnie z wytycznymi GIODO,
- jak i z kim zawrzeć umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- jak przygotować klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- jakie są planowane zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
11 sierpnia 2016 r. ODO 24