W: online marketing

Na razie w formie bety pojawiło się nowe rozszerzenie w #google #ads obrazek w search’u. 😎

Żeby je aktywować trzeba się skontaktować ze swoim opiekunem konta. Rozszerzenie póki co dostępne w językach Angielskim, Portugalskim i Hiszpańskim. Do końca roku powinny wpaść kolejne.

Od dłuższego już czasu obrazki pojawiały się w wynikach wyszukiwania ale bezpłatnych. Teraz Google postanowił to zmienić. Beta testy trwają dla wybranych kilku języków. Rozszerzenie obrazu w wynikach wyszukiwania ma pomóc w dowożeniu konwersji.

Jak powinien być przygotowany obraz do tego rozszerzenia? Podpowiadamy

  • Współczynnik proporcji 1×1 (Obrazy, które nie spełniają tego współczynnika proporcji, mogą zostać przesłane oraz przycięte w obrębie interfejsu)
  • Formaty plików PNG, JPG, statyczne GIF
  • Minimalna rozdzielczość 300 x 300 (zaleca się 1200 x 1200)
  • Maksymalny rozmiar pliku 5120 KB
  • Umieść najważniejszą zawartość na środku 80% obrazu.

Jakie obrazy są niedozwolone?

obraz-jako-logo

Niedozwolone są obrazy jako logo lub z nałożonymi na siebie logotypami
Obrazy z logotypami, które zostały nałożone na oryginalny obraz fotograficzny, są niedozwolone.
Dozwolone jest logo, które pokazuje, ponieważ było częścią oryginalnego obrazu fotograficznego (na przykład marka samochodu przedstawiona na oryginalnym obrazie samochodu lub nazwa marki karty kredytowej, która pojawia się na oryginalnym obrazie karty kredytowej).

Obrazy z nałożonym tekstem

Niedozwolone są obrazy z nałożonym tekstem
Obrazy z tekstem, które zostały nałożone na oryginalny obraz fotograficzny, nie są dozwolone.
Tekst, który jest widoczny, ponieważ był częścią oryginalnego obrazu fotograficznego (na przykład nazwa produktu przedstawiona na oryginalnym obrazie produktu), jest dopuszczalny.

Kolaże obrazów są niedozwolone

Można używać jedynie pojedynczych zdjęć

Niskiej jakości zdjęcia

Obrazy niewyraźne, o niskim kontraście, nieostre, niewyraźne, o odwróconym kolorze, zniekształcone, zniekształcone, odwrócone do góry nogami, nieforemne, pochylone, graniczące lub wykorzystujące nadmierne filtry, są niedozwolone.

Recommended Posts

Jakie jest Twoje zdanie? Zostaw komentarz: