Strony www (WordPress)

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Przygotować atrakcyjną, dostosowaną do różnych urządzeń stronę www w WordPress, którą następnie będziemy dla Ciebie administrować (hosting, aktualizacje zarówno oprogramowania jak i treści, backupy) lub przekażemy w ręce Twoje/Twojego zespołu. Ciężko jest od razu oszacować zakres prac jaki będzie potrzebny do zrealizowania Twojego projektu. Strona taka jak ta jest dosyć efektowna, opracowana na podstawie gotowego szablonu WordPress, niby prosta sprawa ale bardzo dużo czasu potrzeba na przygotowanie treści do niej. Zatem mimo gotowych modułów ich ustawienie dostosowanie i napisanie tekstów, dobranie zdjęć zajmuje dużo czasu. Jeśli masz koncepcję, dostarczysz teksty i zdjęcia, a po naszej stronie zostanie hosting, zakup domeny, stworzenie strony i jej administrowanie sprawa będzie dużo tańsza. Bardzo atrakcyjną propozycją strony www dla małej i średniej firmy jest oferta strona w abonamencie, która w ramach stałej miesięcznej opłaty pozwoli na rozpoczęcie działań w sieci bez angażowania kapitału na początku.

Nasze realizacje

Akredytowany kurs iod
mporium nieruchomości
e-sklep sklepecomyjnie
Strona www Płacę faktury
potencjalnieniebezpieczni.pl

Jak powinna wyglądać atrakcyjna strona www WordPress

Strona internetowa to w dzisiejszych czasach podstawa działalności. Pomożemy Ci zrobić taką, która będzie dla Ciebie zarabiać. Nasza oferta mimo, że skupia się wyłącznie na online marketingu jest dosyć rozbudowana. Pierwsze kroki (mimo elastyczności jaką daje WordPress) związane ze stroną www mogą być trudne, dlatego jeśli trzeba zajmiemy się kompleksowo zakupem domeny, hostingiem, pozycjonowaniem i reklamą w sieci.

źródło: google partners

Powyższa infografika przedstawia cechy dobrej, czytelnej, a przede wszystkim przyjaznej dla użytkownika witryny.

Obrazy

Tak jak jemy oczami, tak konsumujemy treści w sieci również głównie dzięki zmysłowi wzroku. Przyciągające uwagę obrazy to podstawa. Jeśli sprzedajesz produkty konieczne są dobre ich zdjęcia, niezależnie od prowadzonej działalności. Czy jest to restauracja zachętą do odwiedzenia jej będą zdjęcia oferowanych potraw, przytulnego wnętrza, które zachęcą do spędzenia w niej czasu. Jeśli z kolei prowadzisz mała firmę remontowo – budowlaną świetnym pomysłem byłyby zdjęcia realizacji „przed i po”. W wykonaniu sesji również jesteśmy w stanie Ci pomóc, posiadamy kontakty ze sprawdzonymi i profesjonalnymi fotografami, co za tym idzie nie będziesz musiał kontaktować się z wieloma podwykonawcami Marketing Solutions skoordynuje cały proces za Ciebie.

Linki nawigacyjne

Dobrą praktyką, którą sami zastosowaliśmy na naszej stronie jest czytelne ustawienie linków nawigacyjnych. Pasek na górze ekranu, który jest niezależnie od odwiedzanej przez nas podstrony zawsze w tym samym miejscu to dobry pomysł. Warto też pamiętać o odpowiednim nazewnictwie podstron tzw. przyjaznych linkach: /kontakt, /social-media, zamiast: /index.php?id=kontakt&id=200, /index.php?2018-12-kontakt.

Zasada ta jest utrzymana dla całej witryny Marketing Solutions. Oprócz czytelności samej strony pomaga to również w pozycjonowaniu jej w wynikach wyszukiwania. Tak samo jeśli prowadzicie bloga zachęcam do stosowania czytelnego nazewnictwa postów.

Dane kontaktowe

Niezależnie od tego, czy operujesz w działalności usługowej, czy produktowej osoby, które są potencjalnie zainteresowane Twoim produktem muszą mieć możliwość łatwego kontaktu z Tobą. Dane kontaktowe muszą znajdować się w widocznym dla wszystkich miejscu. Znów podając za przykład naszą stronę, na każdej podstronie, którą otworzycie nie dość, że jest zakładka kontakt w menu u góry strony, to w stopce dane są umieszczone również. Wskazówki dojazdu to kolejna przydatna funkcja, szczególnie wobec rosnącej rzeszy użytkowników smartfonów, czy tabletów, jednym dotknięciem palca umożliwiamy nawigowanie do naszego lokalu.

Wezwanie do działania

Czasami odwiedzającym naszą stronę musimy podpowiedzieć co powinni teraz zrobić. To tzw „call to action” – „wezwanie do działania”. Umieszczamy „guziki” które zachęcają potencjalnych konsumentów do interakcji. W moim przypadku zachęcam was do uzupełnienia formularza, kontaktu ze mną. Na podstronach umieszczone są zatem różnego rodzaju guziki, dzięki którym gdy przeglądacie tą stroną na smartfonie możecie w szybki sposób do mnie zadzwonić. Ta sama zasada zadziała w przypadku stron zakładów fryzjerskich, czy firm remonotowo-budowlanych. Jeśli z kolei prowadzicie sklep internetowy, możemy zachęcać poprzez „kup teraz”, „zapisz się, a dostaniesz rabat”, „darmowy ebook przy rejestracji”. Możliwości jest dużo w zależności od prowadzonej przez was działalności.

Zalety produktów/usług

Same zdjęcia nie wystarczą do zachęcenia do zakupu. Profesjonalny i rzetelny opis oferowanych usług i produktów to podstawa. Wzrok przyciągniemy obrazem ale decyzja zakupowa często musi być poparta racjonalnymi faktami. Mało kto dokonuje transakcji pod wpływem chwili, emocji.

Opinie klientów

W dobie internetu każdy kto chce może znaleźć wiele opinii na temat poszukiwanego produktu lub usługi. To może odwlec proces zakupu na Twojej stronie o kilka dni lub w ogóle klient może z niego zrezygnować. Dlatego warto udostępnić możliwość oceniania, wystawiania opinii bezpośrednio w Twojej witrynie. Może to pomóc kupującemu podjąć decyzję bez szukania informacji poza Twoją witryną, co jest nie do przecenienia!

Co dalej?

Ok masz stronę www ale skąd mają się o niej dowiedzieć Twoi potencjalni klienci? Dobrym sposobem są media społecznościowe ale działania w nich prowadzone powinny również być zaplanowane i przemyślane aby stanowiły o spójnym wizerunku Twojej firmy. Sprawdź naszą ofertę i doświadczenie w zakresie mediów społecznościowych – prowadzenie fanpage i reklama w social mediach.

Kolejnym sposobem na ściągnięcie ruchu na Twoją stronę jest Google AdWords – reklama w wyszukiwarce – koniecznie sprawdź ofertę.