In bez kategorii

Okazuje się, że opublikowane przez Budweisera reklama na 5 dni przed Super Bowl osiągnęła wynik ponad 18 milionów odsłon!

Warto powiązać swoje reklamy z ważnym wydarzeniem, na którego temat użytkownicy będą w najbliższym czasie szukać informacji. Tak jest np. w przypadku rozgrywek sportowych, które generują zainteresowanie na długo przed nimi jak i po nich. Kiedy sam mecz piłki nożnej trwa 90 min zainteresowanie nim w sieci trwa o wiele dłużej. Warto wykorzystać ten fakt. Konsumenci szukają komentarzy, powtórek, analiz, wypowiedzi zawodników i trenerów. Możliwości są praktycznie nieograniczone. Warto o tym pamiętać i opublikować swój spot/baner na kilka dni wcześniej na przykładzie marki Budweiser. Oczywiście przykład piłki nożnej czy amerykańskiego footbolu to

tylko jedna z możliwości warto szeroko podejść do tej tematyki i szukać eventów, przy których moglibyśmy „urosnąć” obecnie piłka ręczne wydaje się dobrym strzałem, ale nie tylko niebawem wszystkie giganty będą wypuszczać swoje topowe modele smartfonów. Z nadchodzącą wiosną ludzie zaczną szukać informacji na temat rowerów, rolek, butów do biegania. Możliwości jest naprawdę dużo nie bójmy się z nich korzystać.
(Obecnie reklama Budweisera ma ponad 30 milionów odsłon)

Budweiser – najlepsza reklama Super Bowl 2015

Recommended Posts

Leave a Comment