W: E-mail marketing

Sto lat!

Urodziny, czy wszelkiego rodzaju rocznice to doskonała okazja do nawiązania kontaktu z klientem.

Niezależnie czy prowadzisz działalność B2B, czy B2C. Jeśli nie sprzedajesz produktów po prostu wybierz rocznicę dołączenia do bazy subskrybentów, jakieś specjalne osiągnięcie związane z Twoja działalnością nadające się do pogratulowania klientom.

Warto zwrócić uwagę na kilka aspektów, zweryfikować swoją bazę danych aby daty urodzin były poprawne oprócz daty dobrym pomysłem jest zwracanie się do klientów po imieniu. Jeśli możesz daj im coś z powodu tej specjalnej okazji specjalny rabat, darmową dostawę, darmowy produkt. Jeśli Twój budżet na to nie pozwala mamy jeszcze kilka darmowych opcji np poproś klienta o stworzenie listy urodzinowych życzeń składającej się z Twoich produktów lub usług, albo przygotuj im jakąś fajną animację z okazji ich święta. Nie bójmy się eksperymentować z formami graficznymi, „suchy tekst” jest nudny i nieatrakcyjny. Nie zapominajmy o przyciskach zachęcających do działania!

Recommended Posts

Jakie jest Twoje zdanie? Zostaw komentarz:

email marketing